Torsdag

Är hemma i lägenheten och mår gott känns skönt att vara hemma lite också.
Ska snart ta och hoppa in i duschen och sen försöka komma på någon slags middag.. :P

Mina linser har inte kommit idag heller vilket gör mig galen, de måste komma imorgon så jag slipper ha glasögonen jämt. :/

Hittade även en enorm spindel på toan hos mamma idag och fick verkligen panik hur fan jag skulle få bort den, jävligt äcklig var den också. Sprejade iaf nå rengöring till glasögonen så jag fick ner den i handfatet, Spolade lite extra länge för att vara säker på att den var borta. Hatar verkligen spindlar!!!

Nu ska jag gå och ta en lång värmande dusch då man känner sig lite frusen. 

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0