Torsdag

Goddag, sitter och dricker lite kaffe så jag kommer igång. 
På en liten stund ska jag ta & sparka iväg till nyborgs för att jobba lite. 
De har inte sandat på gågatorna än så sparkföret är perfekt. :)

Sovit riktigt dåligt inatt då hundarna sprungit upp och ner från sängen för varenda gång de blåst kraftigt så har de trott att de är Marcus som kommer hem.
Det tar typ en dag för de att förstå att det är bara vi förtillfälet, Sen har jag fått vara upp på toa några gånger då smarta jag drack en hel del vatten innan jag gick och la mig men tillslut lyckades vi somna och jag känner mig ändå någorlunda pigg. :)

Bara hålla tummarna att man får sig lite mer sömn inatt då jag ska upp tidigare imorgon. :)

Efter jag slutat ska jag nog försöka fara ut och spraka en liten bit med hundarna så kanske de är lite tröttare mot kvällen. 

Nae nu ska jag klä mig och börja göra mig klar.!

Hade fint 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0