Torsdag

Känns så underbart att sitta hemma i sin egen soffa och fått vakna upp hemma med mina gubbar. :) 
Var verkligen värt att åka och hämta mamma igår kväll i Luleå vi kom hem runt halv 2 och sista biten hem kändes verkligen riktigt lång men hem tog vi oss tillslut och jag njöt verkligen att få lägga mig i min egen säng. 
Vi for iväg lite tidigare än vad jag tänkte men hjärtat ville äta på Max och det sa jag ju inte precis emot så vi hann med Max innan vi for ut till flygplatsen. :)

Har jobbat klart på nyborgs för i veckan så håller tummarna att jag får komma in och jobba lite mera. :)

Annars väntar jag på gubben så vi får åka och handla så kylen fylls upp med mat, Marcus vet tydligen inte hur man gör för handla har han då inte gjort medan jag varit hos mamma.

Mamma hade även köpt hem lite vin så jag tror jag ska unna mig ett litet glas ikväll. 


Mums, jo och som pricken över iet så fick jag mina linser idag så nu slipper jag ha glasögonen jämt. :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0