Tisdag

Gäsp, gäsp energin håller på att ta slut men ska försöka hålla mig vaken en stund till. 
Har annars en jobbig hund utmed mig som kräver all uppmärksamhet och direkt man ställer sig upp har man 2 pudlar springandes efter en, dessa hundar vet inte riktigt hur man slappnar av. Sen om man råkar röra på sig vid 5-6 tiden på morgonen har man två hundar som attackerat en med pussar och tycker man ska stiga upp för de är van att stiga upp vid den tiden så då man jobbar blir de ju överlycklig att jag faktiskt stiger upp. :P

Nog om det, har jobbat idag och denna dag har vanligt ovanlig lugn vilket är riktigt härligt och man hinner med allt som ska göras i sin egen takt. :)

Trodde jag skulle få skotta då jag hade slutat men då jag var hem på lunchen var gården redan skottad, älskar att mamma lejt bort skottningen iår till mellanströms så slipper man gruva sig över det då det tok snöat, är väl kanske bra motion men jävligt tråkigt. :P 

Lyckades även köra in bilen i garaget igår är ju så jäkla trångt där inne men de gick och det gick lika fint att få ut den imorse. :)
Så en klapp på axeln åt mig själv.

Har även varit hem en liten sväng för att hälsa på mina vovvar och for ut med de på en liten promenad.

Med andra ord har denna dagen varit riktigt bra det ända negativa är att mina linser inte kommit än så håller tummarna att de kommer imorgon, ja hellst denna vecka iaf, less att vara en glasögonorm. 👓

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0