Tisdag

Akilles tyckte vi skulle stiga upp tidigare idag så var bara upp och hoppa halv 9 men då får jag väl mer gjort denna dagen. 
Fattar inte varför jag blivit mycket piggare på morgonen jag vaknar ju faktiskt pigg och utvilad. :) 
Var sånt underbart sken då jag kom ut från sovrummet och 0 gradigt ute så måste he mig ut på en längre promenad med hundarna idag. :) 
Måste ta tag i mina promenader igen, bara passa på medan man är ledig och då man inte jobbar hela dagar. :)

Har precis betalat lite räkningar och denna månad var det verkligen en pina att betala dom....
Blir att leva på nudlar resten av detta år.

Ska snart hoppa i duschen och sen tänkte jag börja stöka fram julen så man blir på bättre humör så man slipper tänka på hur fort man helt plösligt blev vuxen. :P 

Nae en dusch sen börja stöka på känner mig redan på mycket bättre humör. :)

Hade fint idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0