Sparktur



Det är verkligen ett perfekt sparkföre ute, sparken gled fram hur lätt som helst och fort gick det. Måste bara he på nya plastmedar på min så är den redo att användas. :)

Kom faktiskt en traktor och skottade gården så jag körde ut bilen ur garaget och for & handlade istället för att skotta. 
De går inte beskriva min glädje då det tok snöat och hela gården är full med snö och att man då slipper skotta är sååå härligt. :) 
Tror mamma kommer tycka det är riktigt härligt att slippa skotta jämt. 

Ska hoppa in i duschen nu och sen bege mig till syrran och mysa med Tor, fick längtan efter min lilla skit som jag inte träffat på ett tag. :)
Sen hem och ut med mina pojkar på en promenad och vänta på att gubben ska sluta. 

Ha en fin fredag. 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0