Söndag



Blev en rejäl sovmorgon idag behövde verkligen få sova ut och denna gången känner jag mig piggare.
Har just intagit lite kaffe och sitter och ser på teve med dessa två tokar men ska snart bege mig hem till lägenheten och vara där ett tag saknar mina egna pojkar. :)

Blev då en lugn lördag för mig igår så for ut och raggade med Moa och log åt alla som hade klätt ut sig, roligt att se att de var så många. Visa var ju äckligare än andra. :)

Var ute ett litet tag sen drog jag hem och såg på lite film så känns underbart härligt att inte vara bakis idag. Marcus däremot tror jag kan vara de då han drog ut igår. 
Måste försöka klä ut mig nästa år har ju aldrig gjort de tidigare så nu har man ju ett år på sig att komma på vad. :)

Nu ska jag bege mig hem. :)

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0