Söndag

Blev visst en ganska tidig kväll igår, gick och la mig vid 11 för då orkade jag inte hålla mig vaken något mer.

Vi lyckades panta all pant och fick ut lite över 500:- bra att ha pengar. :)
Efter de var vi ute ett litet tag och sen for Marcus till Josef och kollade på hockey medan jag var hemma och gjorde iordning middagen. :)
Nina kom även förbi en sväng och surrade vilket var riktigt trevligt var så länge sen sist. :)

Annars såg jag & djuren på film resten av kvällen tills jag gick och la mig. 
Marcus var ute och raggade men kom hem runt 11 tiden så blev en tidig kväll för oss båda.

Varit riktigt blåsigt inatt så vaknat några gånger av att det knakat rejält. :/ 
Obehagligt då det blåser så mycket. 
Såg även nu när jag steg upp att vägen är en isbana och vi ska snart ta en promenad till josef med hundarna och hämta bilen så vi lär ju få halka oss dit.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen göra mina gubbar klara för en promenad 

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0