Onsdag

Ja då var jag och hundarna ensamen till på söndag då gubben kommer hem igen. De sitter på tåget till Stockholm och imorgon hoppar de på party båten till Riga. Är fortfarande glad över mitt beslut att inte följa med, de behöver få sig en liten grabb resa. :)
Jag och hundarna får lite egen tid helt enkelt, känns lite små tomt men vi har ju varit själva tidigare och lite egen tid är nog bara bra. :)

Leia och Tommy dök upp idag så har varit och ätit middag hos mamma och fått busa på med Leia och Tor. :)

Nu ska jag se på efterlyst och sen ska jag ta hundarna och bädda ner oss i sängen för jag är riktigt trött så får se om man ens orkar hålla sig vaken genom hela programmet. 

Hade & Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0