Onsdag

Har som just stigit upp och hett igång lite kaffe medan resten av familjen ligger och sover. :) Hundarna är inte så morgonpigga längre som de brukar.
Akilles har legat som en klos mot mig hela natten tror han har frusit lite men de gör inget för varmt och skönt har de varit. :)

Idag ska jag he mig till mamma, hon skulle rensa bort massa julpynt så bara passa på att fara dit och plocka på sig lite. :) 
Fast man är ju ändå lite sugen på att köpa nå nytt. :P 

Sen i eftermiddag är det besiktingen av bilen så igår kväll var vi och fixade dit det nya handtaget som Marcus slet bort förra vintern sen på med nya vinterdäck så nu har den både bra sommar och vinterdäck. :)
Får vi hålla tummarna att den går igenom. 

Nu ska jag gå och se om jag får upp mina gubbar från sängen så vi kan he oss ut på en morgon promenad. :)


Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0