Måndag

Hade verkligen en riktigt bra söndag igår var hemma och myste med mina gubbar, man blir så glad då man kommer hem och blir attackerad av 2 väldigt glada hundar plus en skrikande katt. :P 
På torsdag är det bara en vecka kvar tills mamma kommer hem och jag får återgå till mitt vanliga liv hemma i lägenheten. 
Inte för att det är jobbigt att vara hos mamma men det rubbar som ens vanliga vardag.

Idag snöar det så blir väl ut och skotta lite senare men tror jag ska ta en promenad till affären först. :)
Är inte precis det bästa föret för Figo & Svante heller då det fastnar en hel del snö i pälsen så blir dusch varenda gång de varit ut. 

Nu är det bara snöra i sig nå lunch sen ut på promenad. :)

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0