Måndag

Kom hem för en liten stund sen från mormor där jag mamma, Erika och Tor har spenderat hela dagen.
Blev att hjälpa henne att he upp lite julpynt i huset. :)
Fick även köttsoppa vilket jag inte ätit på evigheter och ja de satt riktigt fint i magen. 

Hade även tänkt börja julpynta lite då jag kom hem men känner mig för trött för att plocka fram en massa så får börja med de imorgon istället. 
Så resten av kvällen blir väl att små sova framför teven. 

Denna vecka kommer även Tommy och Leia för att hälsa på och det passar perfekt för på onsdag drar ju grabbarna på party kryssning så då har jag något att roa mig med medan hjärtat är på en båt och roar sig.  
Kommer bli en spännande vecka med mycket att göra känner jag. :) 

Nu ska jag nog vila en liten stund och sen ut på en promenad med vovvarna.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0