Måndag

Usch fy och blä så trött jag är har även ett berg av disk att ta an också men just ju kändes de inte alls så lockande. :/ 
Vill hellre lägga mig ner och vila en liten stund. :)

Jobbat några timmar idag och på torsdag ska jag jobba på en annan förskola. Älskar att man får hoppa in och jobba då och då, även med ett jobb man återigen trivs riktigt bra med. :)

Blev inte allt för märkvärdig dag igår blev mest att glo på teve och senare på kvällen såg vi världens dåligaste skräckfilm hos Ruben. Minns inte va den hette men den var då grymt dålig.
Vi bokade även besiktning till bilen så på onsdag får jag se om den går igenom. 

Nae måste nog ta och lägga mig ner en stund så man orkar diska och göra någon middag.

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0