Lördag

Jag är så sjukt jäkla trött fast jag sovit ganska mycket inatt men är ändå så sjukt trött så ligger i soffan och vilar lite så får se om man kommer sig på benen någon gång idag. 
Blev bara ännu tröttare då jag märkte att en av mina linser hade gått sönder och jag har inga nya så nu blir det brillor tills jag lyckats få hem nya... Smått irriterande, tycker glasögonen är så ivägen men jag får helt enkelt göra det bästa av situationen...

Igår gjorde jag plankstek till middag fast denna gången använda jag faktiskt riktigt planka och fuskade inte som sist. Blev iaf riktigt gott. :)
Sen blev det bastu och mys med hjärtat resten av kvällen. ❤️
Ska verkligen passa på att basta mer nu när jag bor hos mamma är ju så avslappnade och härligt. :)

Idag däremot vet jag inte riktigt vad som händer ska iaf på kyrkogården och tända en massa ljus på pappas och även några andra gravar. Vet inte om man skulle göra det igår egentligen men ja jag gör det idag. 
Blir ju så mysigt på kyrkogården med en massa ljus tända. 

Resten av dagen får man helt enkelt se vad man fördriver tiden med blir nog inte att spöka ut sig och gå ut iaf. 

Nae måste städa lite sen ska jag väl hem och se vad mina gubbar sysslar med. 

Trevlig halloween. 🎃🍭👻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0