Lördag

Den sista november idag vilket innebär att december är snart här, en månad som jag tycker är otroligt mysig med pynt och allt som har med julen att göra.



Gick super fint att jobba igår och återigen får man jobba med en grupp helt underbara barn. 
När jag kom hem gick jag ut en sväng med hundarna sen la jag mig i soffan och vilade en stund. 
Mot kvällen bjöd Tommy på pizza och jag fick sitta barnvakt åt lilla Leia en bebis som seriöst alltid är på topp humör och busig så hon är inte svår alls att passa. 
Fick annars bli en tidig kväll igår kände att jag inte orkade hålla mig vaken så jag och hundarna somnade vi 11 tiden. 

Idag däremot ska jag hjälpa mamma med att pynta ute på hennes hus sen ska vi nog en sväng på samhället och handla lite, vi har även Leia för oss själva då mamman och pappan är och åker skidor. :)
Sen inatt kommer även Marcus hem dock så tror jag inte han kommer vara så social de närmaste dagarna men jag får ha han hemma iaf. 
Skönt att båt fan är över nu och att de snart är i Stockholm igen. :)

Nae nu ska jag börja bege mig till mamma. :)

Ha en riktigt fin lördag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0