Lördag

Idag är en bra dag för igår ville jag verkligen gräva ner mig, hade en jävulst ryggvärk och kände mig helt slut i kroppen låg mest i soffan hela dagen. Kanske inte var så smart egentligen för mot kvällen vart värken bara värre. :/ 
Måste ju vara någon infektion som är och spökar för halsen är då inte heller på topp.
Värken gav då med sig inatt och idag känns det mycket bättre. 
Har rört på mig betydligt mer idag, varit på en sparktur med Figo & Svante så nu känner jag inte av nå alls i ryggen. :)
Ska även snart ut på en promenad med mina hundar sen blir det diskning och lite städning. :) Att röra på sig är nog den bästa medicinen för värk. 

Annars känns livet riktigt enkelt förutom värken igår så svävar man som på moln.
Ska börja på en ny förskola till veckan så nu är jag in och vikarier på 3 olika förskolor vilket känns riktigt bra. :)
Har även längtan efter julen vilket jag inte haft på några år så jag längtar till att få börja julpynta, baka och längtan efter julmaten är extrem. :P 

Så kan inte klaga precis. 
Nu ska jag börja diska lite sen ut på en promenad, Marcus är på jobbet så man kanske skulle ha tagit en promenad dit. 

Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0