Lördag

Helgen är här och det känns som skönt att man äntligen får säga nu är det helg då jag faktiskt jobbat i veckan sitter jag hemma heldagarna utan jobb så känns helgen inte som man förtjänat den. 

Igår var jag ledig så passade på att tvätta & stöka bort lite och då Marcus slutade tyckte han vi skulle åka iväg och skruva igång bmwn, jag ville ju inte riktigt de men är faktiskt glad att de blev gjort för nu startar den och går riktigt fint. Nu vill jag verkligen att min bil som var en fin bil i början ska fortsätta vara det så länge jag har den i min ägo. 
Känns även skönt att Marcus äntligen fick tid till att skruva i den. 
Så nu ska jag boka tid för besiktning. :)


Var helt enkelt startmotorn som krångla var 2 kol som var slut och direkt vi fixade de så starta den varje gång. :) 
Ingen är gladare än mig att få tillbaka sin bil.

Idag ska vi nog ta och panta lite burkar då vi nämligen har 5 fulla sopsäckar med burkar & flaskor, de tar sån plats i förrådet så nu tänkte vi ta tag i det fast vi båda hatar att panta. :)
Annars har jag ingen aning vad som händer denna lördagen.

Nu ska jag ta och plocka ihop all pant och försöka få Marcus på benen.

Hade 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0