Juligt



Blev tvär less att julpynta så ska nog snöra i mig nå lunch så kanske man är på g igen. Tycker jag har för lite pynt helt plötsligt, jag som varit duktig och inte köpt nå nytt iår och ska hålla mig från de också. Får helt enkelt fara till mamma och plocka på mig lite mer saker. Sen så är det ju så lite fönster i en lägenhet så det finns som inte plats för mer. :/ 
Ajja kommer nog bli nöjd i slutändan jag har ju faktiskt bara tjuvstartat så får väl byta ut sakerna framöver. :)
Har då fått upp saker i varje fönster så ska väl ta tag i ständingen för en stund så det blir rent och fint i detta hem.

Nu blir det att få i sig nå mat innan man somnar. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0