Godmorgon

Har haft riktigt svårt att somna inatt det är ju så typiskt då man ska upp och jobba dagen efter. Har ju annars lyckats somna direkt jag lagt mig. :/ 
Somnade då tillslut men trött var jag då väckarklockan ringde. 

Känns som jag hade nå kraftiga nervfel eller vad det kan ha varit, kändes då jävligt konstigt och stråla som i hela ryggen, som att någon karva på benen i ryggraden men som tur var gick de över fort men var jävligt obehagligt. 

Idag är det en spännande dag, först och främst nytt ställe jag kommer jobba på och då jag slutat blir det ut på lite ärenden med mamma. ;)

Nu ska jag borsta tänderna och sen ta sparken till jobbet. :)

Ha en riktigt fin dag 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0