Goddag

Torsdag idag ja och jag börjar denna dagen med att läsa lite tidningar med recept på mat,bakverk och även lite pysseltips medan jag dricker lite kaffe. 
Sen blir de lunch och ut på promenad med hundarna. :)

Igår var en riktigt bra dag BMW-n startade, vet ej om den gjorde de idag också men nu vill jag väldigt gärna att den ska gå denna vintern så vi har en vettig bil att ta oss fram med. Vore ju väldigt fint att få ha sin egen bil. :)
Tur man har en mekaniker till pojkvän som fixar problemen med bilarna. 💖

Dagen blev ju då bara ännu bättre då jag ska börja hoppa in och jobba på nyborgs då det behövs så på måndag blir min första dag där. :)
Riktigt roligt att få pröva på något annat jobb och att ha 2 jobb att vikariera på.
Nu känns livet lite lättare. :)

Nu ska jag fortsätta läsa.;)
Hade 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0