Gick ju bra

Ska snart gå och lägga mig känner mig super, duper trött men första dagen på nyborgs har gått riktigt bra, väldigt trevligt att jobba med barn igen så känns riktigt bra att fortsätta jobba där i veckan.:)

Sen är det ju så underbart skönt att de tar 5 minuter med sparken så man hinner sitta ner på morgonen med kaffet och man hinner ut med hundarna på rasten utan att stressa ihjäl sig. :)
Imorgon blir det ett kortare pass så då ska jag passa på att städa lite här hos mamma för nu har jag nedräkning då hon kommer hem på onsdag.
Jag får äntligen flytta hem till mina gubbar. :)

Nae ögonlocken blir bara tyngre och tyngre. 

Godnatt & sovgott 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0