Fredag

Ja då var helgen snart här igen och jag sitter och mumsar i mig mandariner, är så förbannat svårt att få i sig någon sorts frukost då man vaknar för jag har verkligen inget sug, jag som köpt pepparkaksfil som jag älskar ville inte ens ha de då jag vaknade. :/
Mandariner funkar dock bra skulle kunna trycka i mig hur många som hellst men försöker ha ett litet stopp. :P

Fortfarande lika kallt ute så hundarna får ha på sig sina täcken på sig, Marcus kom ju på att Aragon kunde ta den Akilles hade då han var valp, en sönderklippt mössa som svärmor gjorde åt han, Aragon blev överlycklig att få ha den. :) 

Idag blir det att luncha med mamma, kanske även syrran och efter de blir det nog lite shopping och även en sväng in på arbetsförmedlingen efter de ska jag hem och vila så man orkar vara social ikväll vad vi nu än ska hitta på. 
Känns som jag börjar bli förkyld, kroppen är helt slut, bara att ställa sig upp från soffan är jobbigt. :) 
Energi flödet är inte på topp riktigt nu men den kommer nog tillbaka förr eller senara. :)

Nu ska jag ringa mamma och sen försöka klä mig, måste ju prova mina nya byxor som kom med posten igår. :)

Ha en underbar fredag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0