Blicka framåt

Goddag idag är en såndär dag då jag känner mig ovanligt lycklig. Har tyckt att mitt liv har som stått stila, att jag stått och trampat på ett & samma ställe. 
Men igår slog det mig att man kanske ska blicka framåt istället det är ju faktiskt jag själv som gör att mitt liv står stila. Nu äntligen börjar faktiskt mitt liv gå i min riktning och inte åt flera håll samtidigt, saker och ting blir som jag velat och jag blir så otroligt glad för små saker. :)

Nu blickar vi framåt för jag vet att det kommer bli helt fantastiskt. 

Sitter förövrigt och äter lite frukost måste verkligen försöka bli bättre på det    Funkar fint när jag nu jobbar men är jag ledig så blir det inte av. Skärpa sig!

Idag blir det att vara med mamma känns som evigheter sen så jag behöver en mamma dag idag. :) 
Äta lunch och mest troligt ranta runt lite på samhället. :)
Tror vi måste försöka fara och hälsa på Erika och Tor också så jag får pussa på min fina lilleman. 

På tal om annat så är äntligen mina byxor som jag beställde för 2 månader sen påväg fick ju ett par förra månaden så nu är det sista skickat. Skulle ha fått hem ett par till men tydligen så har hm tagit bort de ur sortimentet..:/ 
Får iaf paketet någon gång i veckan :D

Nu ska jag starta en tvätt och sen vänta på att mamma ska vara klar hos frissan. 

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0