Äntligen

Äntligen är det onsdag, äntligen kom den dagen jag väntat på i 2 veckor för att mamma sitter snart på planet hem till Sverige efter två veckor i utlandet.
Hon landar dock vid 11 tiden ikväll men jag och gubben ska åka och hämta henne ändå så jag får flytta hem igen. :)

Håller annars på att städa men tog mig en kaffepaus så man kanske kan hålla sig vaken ikväll. 


Kommer nog ändå passa på att sova en stund innan vi åker iväg mot Kallax. 

Efter jag städat klart blir det hem och städa undan lite där, promenad med hundarna och sen fixa min spark så jag kan ta den till jobbet imorgon. :) 
Längtar verkligen att få gå och lägga mig i min egen säng och med mina älskade djur ikväll. :)

På tal om något annat Mina linser blev skickade idag så äntligen är även de på g, har sagt de förr men måste säga de igen hur spyless jag är att ha glasögonen på mig.

Nu ska jag dricka upp kaffet och fortsätta snygga till hos mamma så hon inte behöver komma hem till ett bombnedslag. :)

Ha en fin onsdag eftermiddag. 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0