Torsdag

Ligger i skrivande stund i soffan och vilar mig lite, något som är riktigt skönt då man jobbat hela dagen.
Jobbar dagen har varit riktigt fin allt har rullat på som den ska så morgondagen får gärna vara som idag, ingen stress alls. Älskar verkligen sån dagar, man önskar bara att de vore så varenda gång men man kan ju inte få allt här i livet heller. :P

Resten av denna dag kommer nog att spenderas i soffan och glo på teve. Måst även försöka gå och lägga mig tidigare ikväll för imorse var jag lite seg.
Hade ju tänkt gå och lägga mig i tid igår men då började vi se på filmen mammas pojkar och ja den sög verkligen väldigt mycket så var verkligen inte värt att vara vaken för den.

For ju även förbi mamma igår kväll och pussade på min lilla Tor, de är så mysigt med små bebisar och de luktar så gott. Så igår var en riktigt bra dag jag och Marcus blev även som 2 småbarn då vi köpte glass av glassbilen var verkligen länge sen man gjorde de så nu har vi en massa glass. :D

Nu ska jag göra mig en liten macka så jag inte hungrar ihjäl tills Marcus kommer hem så vi får fixa någon middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0