Torsdag

Man kan verkligen inte klaga på detta underbara väder fast man suttit inne och jobbat hela dagen så blir man alltid på bra humör då det är klarblå himmel. :)

Denna dagen har gått riktigt fort och väldigt bra så går inte att klaga på de heller fast de var jobbigt att stiga upp imorse. Men de kommer jag att vänja mig vid ganska fort.

Har varit ute på en promenad med hundarna, hängt upp tvätt på bron, vikt ihop nå tvätt och även startat en till tvätt. Väldigt skönt att man har energi över till att pyssla på här hemma också.
Tror dock att jag inte ska lägga mig i soffan för då lär jag somna. :)

Nu är det bara att invänta gubben och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

En sak ska jag försöka göra och de är att beställa hem nå sängkläder från jotex, är verkligen en fröjd att gå och lägga sig för deras påslakan är såååå sjukt sköna så man bara njuter av att få dra täcket över sig. :)
Sen är de även något vi har för lite av, då Akilles bäddar i sängen så river han upp små hål och så fort de är ett hål i något ska han självklart slita upp det så det blir ännu större.. Skit hund!!!
Men man kan ju ändå inte låta bli att älska dessa små liv.. :)

Nu ska jag kolla vad vi fått för post.

Hade super


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0