Torsdag

Gårdagen var riktigt mysig med grillning och en massa mys med Tor, syrran och mamma.
Fynda även ett par nya sommar skor vilket jag varit ute efter ett tag och de kostade endast 100kr. :)

Tor hann även kissa på mig då jag skulle byta blöja efter de fick jag ett stort leende av Lillskiten. :) Charmig är vad han är.
Han blir bara större och större för varje gång jag ser han, kommer nog bli en stor kille. :)

Idag blir de att städa & dona på ska även hinna med att sitta ute på bron och njuta av denna underbara värme. Måste även hitta någon present åt hjärtat som fyller år nästa vecka. Men vad vet jag inte riktigt än. :P

Älskar att hänga ut tvätten de torkar ju bara på några timmar, vilket även betyder att jag kan tvätta bort all tvätt. :)
Nu är de ju bara hålla tummarna att resten av sommarn blir lika bra och att man slipper en massa regniga dagar.

Nu ska jag starta en tvätt, vika ihop de som redan torkat och sen dammsuga lite. :)

Hade






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0