Tisdag natt

Denna dag har varit väldigt seg och jag har inte fått mycket gjort, har mest varit trött och seg hela dagen.
Måste ju nästan vara detta trista väder som spökar för en, energin har verkligen inte funnits hos mig idag.
Har då lyckats diska och lägga ut en ny matta i köket och såklart gått på promenader med gubbarna men annars har soffan varit min höjdpunkt.
Marcus har även varit och fixat i ny bilen hela dagen så kanske därför de varit lite extra tråkigt för annars har man ju han som kommer på en massa att göra, ja allt förutom alla måste saker som ska göras. :P
Vi har hunnit med en liten snabb resa till missen för att hämta nå bil delar men efter de återtog jag min plats i soffan framför något intressant program på teven. :P
Men imorgon kommer kanske solen fram och då kanske även min vanliga energi kommer tillbaka. :)

Nu ska jag stänga igen mina ögon och sova.
Hade & Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0