Prickig!!!!

Tydligen så tål jag nog inte riktigt dessa myggbett då två av dom jag har ser ut som golfbollar.. Men de sägs ju att de första myggbetten blir lite större, håller på att klia sönder mig och får smått panik.... Är verkligen röd prickig över hela kroppen. :/
Usch, fy & blä. Har då smörjt in mig med kådsalva och de lindrar faktiskt kliandet.... Älskar dessa naturprodukter då det funkar både på mig & hundarna.

Har varit riktigt flitig idag hunnit med en hel del, tvättat en massa, städat sovrummet som en galning, bytt till nya sängkläder och städat bort en massa skrot så ska bli så skönt att gå å lägga sig för natten.. Hundarna har då redan somnat och de har fått njuta ute på bron i solen hela dagen medan jag städat och stökat på.
Är så skönt att ha öppen dörr så hundarna får springa ut och in som de vill.
På kvällskvisten har vi även hjälpt mamma stöka bort två stora buskar så hennes tomt ser mycket luftigare ut. :)

Imorgon blir de städning av bron så ska in på samhället och inhandla nå blommor att ställa ut så se det blir lite sommrigt å fint... Mycket trevligare med lite blommor för just nu ser de ut som hej kom och hjälp mig där ute.. :P
Tror jag även ska fixa nå nya blommor att ha inne. :) Älskar nya grejer som gör ett litet lyft i lägenheten.

Riktigt härligt att få saker och ting gjorda här hemma, dock så har inte tapeterna kommit upp en men klubben har som tagit en massa tid, ska försöka spackla å slipa lite och sen kleta upp tapeterna går ju som fort då man väl sätter igång. Sen då mamma jobbar kväll resten av veckan så kan hon hjälpa mig lite medan gubben är iväg och jobbar.
Vore ju skönt om de var klart innan man börjar gå på sommarvikariatet. :P

Nu tänkte jag gå och lägga mig så man får lika mycket gjort imorgon med. :) fattar inte vars jag fick all energi från idag. :P

Hade & GodNatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0