Onsdag

Var några dagar sen sist men jag har inte riktigt haft tid att blogga.
Idag är jag ledig och mest troligt är jag de resten av denna vecka också. :)
Har jobbat måndag och tisdag så idag tog jag mig en liten sovmorgon till halv 10 för då tyckte Akilles vi skulle stiga upp. Han la sin skalle på min så de vart inte precis så bekvämt. :P

Marcus har dragit iväg och jobbat lite så han lär man nog inte se förrän ikväll.
Men ska då cykla till mamma och hälsa på henne, Leia och Tina. Dom kom i måndags och ska vara här hela veckan så i måndags fick jag mysa med både Leia och Tor. Jag och mamma for även ut på en promenad med barnvagnarna och de är verkligen såååå himla mysigt med små bebisar. Leia har blivit lite större och är hur söt som helst. :)
Man kan väl säga att man börjar längta efter en egen liten bebis. :P

Måste även idag fara ut och handla till nå middag, städa, tvätta och diska sånt som jag inte riktigt hunnit med då jag jobbat. Dammsugarn är den ända som fått jobba så nu är de dax att ta fram resten. :)
Hundarna ska även få sig en liten längre promenad nu när de är fint väder och värme. :)

Marcus hade varit duktigt och städat under trappen ute igår och även sopat bort en massa grus så vart glatt överraskad att de var han som fixat de så nu ser de inte alls förjävligt under bron/trappen.
Skulle ha behövts en städning ute på bron också å speciellt nå nya möbler men de får nog bli närmare sommaren. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja ta tag i alls måsten denna dagen.

Hade fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0