Onsdag

Vilken toppen dag det har varit idag jag och mamma har hunnit vara på gravarna med nå blommor, en sväng till Erika för att sedan traska iväg på jobbet som hade öppethus idag så nu har de fått se lite hur min arbetsplats ser ut. :P
Tor fick ju självklar följa med så jag har traskat med han i barnvagnen. Efter vi varit förbi jobbet så for vi ut på samhället och köpte oss nå mjukglass.
Riktigt härligt att sitta ute å mumsa på en glass då solen skiner. :)

Efter de så traskade jag, mamma och Tor till Konsum och denna gången fick jag med mig nå blommor som jag hade tänkt plantera på en stund. :)
Erika tog mammas bil medan jag och mamma gick hem med min älskade Tor, fy vad man kan älska denna bebis sen är det ju så härligt att gå med barnvagn och längtan efter en egen liten bebis blir ju inte precis mindre. :P

Har även fått mitt sommar schema för sommaren och jag är så sjukt nöjd över hur jag ska jobba, jobbar 3 helger i sommar och är ledig både nattivalen och motorveckan vilket är sommarens 2 höjdpunkter sen lär man ju åka på en massa andra crusingar runt om i landet i sommar. :)
Är så underbart att man är riktigt nöjd över sitt schema något som kan vara skönt då man faktiskt jobbar varje sommar sen att man inte jobbar helg ofta gör att man får vara lite ledig.. Guuu så underbart.
Börjar redan den 3 juni till den 30 augusti så jobb hela sommaren lång. :)

Nu ska jag ut och plantera mina blommor och sen invänta hjärtat mitt.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0