Myspys

Ligger isängen och myser med mina fina vovvar, Marcus for ut en sväng och ragga. Efter en hel dag ute i go vädret så är det riktigt skönt att bara få lägga sig under täcket & bara må.

Varit en händelserik dag med fullspäckat schema, först har vi varit ute å glidit lite i chevan, hunnit med en sväng till missen för att hämta nå plank till baren inne i klubben och sen bara varit ute och donat resten av dagen/kvällen på klubben.
Nu är baren nästan klar vi fixade dit en kyl som lär rymma en och annan alkohol. :P
Nu är de bara lite små fix som ska göras och den 8 juni är de invigning för den nya raggarklubben.
Dock så hann de ju självklart komma dit en massa mygg så var inte lika trevligt att vara där när solen började gå ner.
Men med en myggdödare så ska de nog bli lite skillnad. :)

Hundarna fick följa med till missen och få springa av sig lite på åkern eller vad man ska kalla det och självklart hittade Akilles en lerpöl som han rullade runt i vips så hade vi en hel svart hund, jag och Marcus var väl inte världens stoltaste över han just då. Som tur var for han och bada i ett dike. :)
Vi har som en liten gris.

Har även hunnit träffa min fina, underbara Annica och surrat lite med henne.
Denna lördagen har varit riktigt fin med underbart väder & värme, pluset i kanten är ju att man fått vara med fina vänner också så man fått skratta.
Vilken glädje ni ger en.

Nu ska jag försöka se klart Madagaskar då jag lyckats somna varenda gång men lär nog somna ganska snart. :)

En ny dag imorgon med förmodligen nya äventyr och idéer. :P

Puss & GodNatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0