Måndag

Helgerna går alldeles för fort men vi har faktiskt hunnit med mycket ändå, dagarna har varit fyllda med en massa att göra grejor.
Vi har ju som mest varit ute på klubben och igår åkte även en linbana upp. :P

Tog mig en promenad ut dit i lördags med hundarna så jag hade trötta och nöjda pojkar då vi kom hem. :) Akilles hann även bada i ett dike och ja ren vart han ju inte precis så vart att bada i lite snö efter de.
Igår tog vi de mest lugnt, låg i sängen och drog oss lite extra länge, såna dagar är riktigt härliga. :)
Vädret var ju även underbart igår önskade så att de kunde hålla i sig till resten av denna vecka.
Men värmen och solen kommer så småningom, typ nästa vecka.

Idag däremot har jag ingen aning vad som händer hade tänkt att Marcus skulle få bestämma de. Det ända jag måste göra idag är att diska och dammsuga lite. :)

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0