Måndag

Kvällen är här och idag blev jag inringd för jobb så jobbade till 4 och sen har jag hjälpt mamma att hämta hennes ute möbler och hon hade även vunnit en grymt fin hängande stol, går som inte förklara på ett vettigt sätt. Men jävligt fin var den kommer nog tillbringa många timmar i den denna sommar. :P
Jag och Marcus passade även på att äta middag hos henne efter vi plockat bort en massa möbler å annat som ska till loppisen som är till helgen.

Helgen har varit toppen den har som bara rullat på som den ska med många timmar ute i de fina vädret.
Igår åkte vi en sväng med hundarna till reivo och tog oss en liten promenad i skogen där även Akilles sprang och badade lite då och då. Väldigt mysigt ställe, blir nog att åka dit och grilla någon gång i sommar. Var så tyst och lugnt de ända man hörde var några kvittrande fåglar, grymt mysigt.
Efter de körde vi bara runt och kollade på det mesta, mest efter björnar men de höll sig borta från oss. :P

Har faktiskt även varit duktig tvättat och hängt upp tvätten ute på bron och även diskat bort lite så nu är det bara en dusch och kvällspromenad med vovvarna sen väntar sängen för imorgon blir det jobb igen :)
Känner mig redan väldigt trött så blir en tidig kväll för både mig och hjärtat.

Hade fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0