Godmorgon/goddag

Just kommit in från en liten morgonpromenad med hundarna och nu sitter jag och avnjuter en stor kopp kaffe. :P
Kändes lite svalare att vara ute idag men lär nog bli mycket varmare mot eftermiddag så idag ska jag inte anstränga mig mycket alls det enda jag ska göra är att tvätta men sen ska jag sitta ute på bron och må hela dagen. Även ta en lite promenad med hundarna så Akilles får svalka sig lite i någon sjö.

Ska nog även baka men de är ju bara roligt och jag tänkte bara göra nå enkelt och gott så man har nå fika idag. :)
Vart så sugen på smulpaj så lär nog bli att snabbt snöra ihop en sån.

Ska iväg till mamma först och gå ut med Figo & Svante sen ska jag nog iväg å handla får man väl se hur mycket man lyckas plocka på sig. :)
Imorgon väntas jobb så passar på att bara njuta av denna dagen. :)

Nu ska jag kolla efter nå recept och dricka mitt kaffe.

Hade fint idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0