Godmorgon

Redan är det torsdag och jag har gått runt hela gårdagen och trott de var söndag men icket, farligt men en röd dag mitt i veckan man tappar ju kollen helt.
I tisdags vart de då Ingen utgång för mig jag satte mig bakom ratten istället och var chaffis å de valet ångrade jag inte. ;) Dock så ställde jag bort chevan kl 5 på morgonen så jag var något sliten igår. :P
Kommer nog mest troligt börja köra istället känns som de är mer värt och man är ju som ändå med ut på något sätt.

Ska snart bege mig på jobbet ska jobba idag och imorgon sen får man helg igen. Därför jag är vaken denna tiden kunde lätt ha sovit en stund till med mina gubbar som bara ligger i sängen och mår gott.

Nae nu ska jag bege mig.
Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0