Fredag

Slutade jobba för en stund sen så har cyklat gärnet hem för nu är de helg men kommer att återgå till jobbet redan på måndag. :)
Imorse när jag cyklade hade jag världens motvind så var helt slut då jag kom till jobbet. Hatar då man typ inte tar sig någon vart för att de ska blåsa så mycket.
Dagen har annars rullat på bra och gått ganska fort också, fast dagarna ibland kan kännas segt så rusar tiden iväg. :)

Vart inte att glo på teven igår då vi for ut till klubben direkt efter vi ätit, där hängde grabbarna upp nå tavlor och spikade ihop nå hål medan jag dammsög bort en massa spån. Hundarna fick även följa med så Akilles var riktigt nöjd att få springa runt ett tag.

Ikväll har vi turen att bli bjudna på middag så kommer nog bli en fin fredags kväll. :)
Nu ska jag vila en stund och när Marcus tvättat klart chevan blir de en promenad med hundarna.
Skulle nog aldrig lagt mig ner i soffan för jag lär nog sova en stund.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0