Fredag, lördag vad fan är de för dag??

Förvirringen är total då de ska vara röda dagar mitt i veckan och man tror att de antingen är lördag eller söndag varje dag. Men jag tror de är fredag idag fast de känns som lördag. :P

Vad har då hänt sen sist jag skrev?
Ja i onsdags kom Marcus på att vi skulle dra iväg på ett litet äventyr kl 10 på kvällen så vi packade våra hundar och for iväg, tycker om när han kommer på att bara fara någerst. :) var då riktigt trevligt.
Igår så hade jag och mina fina tjejmiddag hemma hos Nina och ja skratta får man då alltid göra med dessa pinglor. <3
Efter de vart de att dra till klubben och se hur hårt gubbarna hade jobbat på med baren och ja med mycket om å men så är den faktiskt på plats.
Nu är de lite fin putsning och annat som ska göras & de kommer bli så bra då de blir färdig, tur de är händiga pojkar som jobbar på.

Idag blir de att fortsätta lite ute på klubben och sen ikväll blir de middag hos mamma. :)

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0