Fredag

Sitter som vanligt ute på bron och njuter av vädret och just nu känns de riktigt varmt. :)
Kom från mamma för en stund sen, hon bjöd på en liten kaffekopp och hann även träffa mormor en sväng innan hon åkte hem igen.
Vi för ut en på samhället för att kolla om lino hade nå möbler och självklart hittade mamma nya snygga ute möbler. :)

Idag har jag varit lika flitig som jag faktiskt lyckas vara hela veckan. :P
Har hängt upp en gäng med sockar på torkning, diskat och även cyklat till Lill Ica och handlat till middagen. Köpte även jordgubbar och grädde som jag hade tänkt äta då jag kom hem men då ville mamma att jag skulle komma till henne istället. Får nog äta de ikväll, då det är så sjukt gott. :P

Då gubben slutar vilket han nog gjort blir de en sväng ut på samhället och glida, även in en sväng på systemet för att köpa nå vin. Måst se om de fått in Per Mobergs rosevin. :D
Vilket skulle passa perfekt till detta go väder.

Jo har även fått nya ölglas av mamma då hon vet att jag tycker om stora glas så köpte hon dessa till mig... :)

Hade fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0