Fort var de gjort.

Sitter ute på bron och mår gott med hundarna. Har varit hos mamma mest hela dagen, vi hann inte tvätta bilen då all tid gick åt att skruva ihop hennes nya högtryckstvätt. :P
Sen kom även Erika och Tor & då vart inte mycket gjort.
Har då hunnit med dollar och Konsum också å självklart plockade jag på mig en massa små grejs, faktiskt mycket nödvändiga grejor. :) ( enligt mig )

På mindre än en timme har jag diskat, städat bort och snyggat till ute på bron så nu ser se lite trevligare ut. Hängde upp nå plastblommor och de vart riktigt fint må jag säga. :P slipper jag ha riktiga mot väggen för där kommer de ju ändå inte så mycket solljus plus att jag kan hänga upp tvätten och inte oroa mig om att blommorna ska dö.. Inte så dumt med plast ibland inte. :P
Nu ska jag bara plantera lite riktiga blommor också, dock så fanns de inga snygga på Konsum så ska nog göra ett nytt försök imorgon. :)

Nu kom gubben hem så ska börja med middagen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0