Började ju bra!!

De är måndag och ja denna morgon startade inte bra!!!
Vaknade av att mina hundra myggbett började klia då Marcus steg upp för att fara å jobba. När de slutat klia så skulle ju självklart bilen som tar bort allt grus komma och köra på våran gata å den lever ju om som bara den, ja när den for så kom ju självklart sopbilen och tömmer sopsorteringen och de smäller ju å har sig.
Lyckas då somna om vid 9 och vaknade halv 12 så jag är något trött då jag inte sovit mycket inatt.

Hatar myggbett ska inte ut till klubben nå mer på kvällen för går inte att vara där, myggen är galna och tydligen tycker de om mig extra mycket....
Har myggbett fulla benen och de ser så vidrigt ut men de är ju det negativa med sommaren. Det konstiga är att jag inte sett ett enda mygg här hemma och vi bor ju ändå nära en myr men de verkar inte riktigt ha vaknat till på samhället.
Ska då he upp myggnät i sovrummet så fönstret får vara öppet om nätterna. Även myggmedel och annat ska skaffas så man slipper dessa hemska insekter..

Helgen har annars varit toppen, mått gott och bara njutit av de härliga vädret. Fy vad man älskar livet när allt känns så himla bra. :)

Idag blir det att städa, diska, tvätta och stöka bort lite då solen ändå inte riktigt ivill titta fram. Man måste ju passa på för när de är så härligt väder är man ju ute jämt och glömmer att man har ett hem som ska skötas också. :P
När de är klart blir de en cykeltur till samhället för att handla nå mat och andra nödvändigheter. :)

Bara börja ta tag i denna dagen så får man se hur mycket man hinner.

Hade fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0