Sur måndag

Vart inte alls att fara tillbaka på jobbet idag då jag åkt på en släng av magsjuka som tur är den inte så aggressiv,än så länge. Ska då vara frisk till onsdag för då ska jag fan jobba veckan ut var ju faktiskt meningen. Är så jävla typiskt att man ska åka på allt då man ska jobba och inte då man faktiskt inte ska jobba, slår som aldrig fel.
Ajja lika bra att få allt på en gång så kanske man slipper de sen längre fram.
Bara vila å dricka en massa vätska så är man nog snart på benen igen.

Marcus har dragit iväg för en ny jobbarvecka men nu är det den sista på ett tag eller ja de vet man ju aldrig beror ju på om han ska jobba hemma eller hittar något annat jobb då de jobbar varannan vecka. De får man se helt enkelt. :P

I helgen har jag bara tagit de lugnt medan Marcus dolat på med skotern å även drog ut i lördags men jag kände mig gammal å ville hellre vara hemma och se på melodifestivalen. :) Såg den å lite filmer tills jag inte orkade hålla upp ögonen något mer. Dessutom var ju inte vädret de bästa heller så var inte alls trevligt att vara ute överhuvudtaget.
Var gullig med mamma och skottade hennes gård i lördags då de hade drivit en hel del snö, tog ungefär en timme att få bort allt å efter de vart de en plumsande promenad med Figo å Svante då varken vägen eller gångstigarna var skottade. Fort gick de inte men fram tog vi oss då.
Behövdes då inget pass på gymmet den dagen då man faktiskt fick träna hela kroppen. :P

Nu ska jag dricka avslagen coola och krypa ner under en filt å vila framför teven.
Å hålla tummarna att magen blir normal igen.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0