Söndag

Jag vet inte vad det är med söndagar att jag oftast tycker om dom fast helgen är över och allt. ;)
Har varit en riktigt bra helg, i fredags så kom Nina över och vi drack lite vin å pratade på om allt möjligt. :)
Alltid lika trevligt med vin å en massa prat.
Igår låg jag och drog mig allt för länge i sängen så de slutade med att jag var trött mest hela dagen. Fick nå energi ill på eftermiddagen och lyckades städa, diska, vara ut med Figo å
Svante, laga mat och sen hinna med en promenad på isen med mina gubbar. Men när maten var intagen så kom tröttheten tillbaka och jag fick ställa in en vinkväll som de egentligen var tänkt.
Vart istället en myskväll hemma med hjärtat dock så somna jag ju fram och tillbaka så var väl inte allt för social. :P

Så idag blir de nog en lugn härlig söndag med gubben å vovvarna vi har då inga planer än så länge men de dyker väl upp något senare under dagen. :) Ska snart fara till mamma å ut med Figo å Svante.
Sen behöver jag inte ha någon ångest att Marcus far och jobbar imorgon heller så vad jag vet just nu är att jag får ha han hemma ett litet tag till iaf, :)

Nu ska jag dra upp han ur sängen och försöka hitta på något. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0