Söndag

Då var snart denna helgen över och även min påskledighet så blir verkligen att ta vara på idag och imorgon då även mina bröder åker hem snart. Tiden går för fort och man hinner inte riktigt med.
Men skönt att få vara ledig imorgon också. :)

Igår for vi till mormor och satt ute på holmen å bara mådde. Anton och Marcus var ute och körde med våra snuttar å de såg då roade ut medan vi andra låg och solade. Efter vi varit ett tag ute på isen så vart de palt hos mormor. :)
När vi kom hem tog vi våra hundar ut på en promenad på Arvidsjaursjön, vädret var såklart på topp hela dagen och jag har fått lite färg i ansiktet. :)
Dagen slutade med hockey hos mamma och sen for jag och gubben hem för en lugn å härlig hemmakväll med lite film. :)

En helt perfekt lördag.

Ligger just nu i sängen men ska nog försöka ta mig upp och göra mig nå kaffe, gå ut med vovvarna och sen göra mig en god frukost. Marcus har redan dragit ut för att köra skoter.

Denna dagen kommer nog bli riktigt fin :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0