Slut som människa.

Har verkligen hållit igång hela dagen och kvällen med städning av lägenheten, matlagning till nå matlådor så man slipper köpa frysmat hela tiden och även promenader med hundarna.
Så nu börjar jag tappa mina krafter å ögonen börjar bli väldigt trötta. Blir mest troligt en tidig kväll så man är pigg och alert imorgon på jobbet. :)

Skönt med ny städad lägenhet och var så oroligt skönt att lägga sig i en renbäddad säng. Har ju även köpt nya kuddar för ett tag sen så bytte även kuddar å de är otroligt sköna. Sov som en gudinna inatt.

Hade en riktigt trevlig kväll igår hos mamma med väldigt mycket skratt. Å ja de var väl en helt okej låt som vann i melodifestivalen. :)
Synd att helgerna ska vara så korta och gå så fort men gubben kommer ju även hem ikväll så det är ju positivt. :)

Fick även lite tulpaner igår av mamma som nu blommar ut för fullt. Blir verkligen mycket hemtrevligare med lite färska blommor. :)

Nu ska jag packa maten i matlådor och må gott en stund vid teven men sen väntar sängen. Kommer bli riktigt skönt att lägga sig ner å bara må tills man ska upp. :)

Hade.

Bilden vart lite grumlig på mina tulpaner och även nya köksbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0