Rent förbannad

Hur fel kan man egentligen ha mådde riktigt bra igår enbart lite trött i kroppen men annars var de bra och inatt vaknade jag av att ja frös så höjde alla element, vaknade återigen av magsmärtor som kommer och går å de är ju som ett tecken på magsjuka eller vad detta helvetet kan vara.
Åå seriöst förlorat en hel vecka pågrund av en mage som inte vill vara min vän...
Var bara att vara hemma resten av veckan då :@ Får väl vara glad för de timmar jag fick igår.
vore ju toppen om man slapp smärtan som kommer upp ibland så man lägger sig i fosterställning. Jag som tänkte att de kunde bli bättre då jag steg upp men så fel jag hade...
Får ta hem en massa spel på paddan och roa mig med de. Tur man har hundarna så man tar sig ut en stund iaf, fast de ändå inte är så lockande just nu så mår man lite bättre av friskluft.. Fast dom brukar faktiskt vara väldigt medlidande med mig då jag är sjuk de ligger och vilar med mig och gör som sina behov direkt man kommer ut så man fort får gå in igen.

Tur att Marcus är borta och jobbar så han slipper åka på detta oxå får sprita hela lägenheten innan han kommer hem igen.

Nae bara lägga sig och vila så kanske detta helvetet går över någon gång.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0