Onsdag

Känns som jag inte alls har någon koll på vad det är för dag får alltid fundera lite extra då jag ska skriva en rubrik. :P

Idag fick jag även sova ut några timmar så steg upp vid 12 tiden för att gå ut med vovvarna och sen bar de av ut en sväng på samhället. Marcus är och skruvar å lär vara de till ikväll någon gång men de är ju lika bra han gör bort det nu så han hinner vara med under påsken :D.
Tommy, Tina å Leia har även kommit så just nu är jag hos mamma och är lite social med dom. Inatt kommer även Anton och Bellan så snart är hela familjen samlad precis som det ska vara under påsken. :)

Kommer att jobba hela dagen imorgon och på fredag till 14. Sen börjar man om att jobba på tisdag igen så jag får mig också lite påskledigt och njuta de ska jag göra.
Våren å påsken är riktigt fint man är som på bra humör hela tiden och det är ju oftast underbart väder så man är ute heldagarna. :)

Kisse har blivit mycket bättre och börjar även bli sig själv han ska få de sista sprutorna ikväll. Kommer fortsätta ge han de foder vi fick med så kanske han håller sig frisk. Dessutom gillar han faktiskt de och äter mer än vad han gjort tidigare.
Kommer heller inte ha han ute något förrän jag ser han börja kissa mycket och inte lika ofta. Men på bättringsvägen är han iaf och de är jag riktigt glad för. :)

Nu vaknade Leia till så ska mysa lite med henne sen he mig hem för en kvällspromenaden på isen med mina gubbar. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0