Njuter

Jag verkligen njuter av livet just nu och allt som har med det att göra. :)
Djuren är friska, mina bröder är här, när som hellst blir jag moster, fått mysa med Leia varje dag och sen bor jag ju med en helt underbar pojkvän. :)

Vart ju jobb 7-14 idag och det var verkligen inte livat på samhället kl halv 7 imorse men de var faktiskt skönt med en lugn å härlig promenad till jobbet då det inte var någon trafik alls. Dagen har gått bra och vi gjorde en liten påsk lunch med sill & ägg. :) Efter jag slutade vart de en härlig och varm promenad hem till mina gubbar. Marcus hade inte ens kommit hem då jag vaknade imorse så var lite extra trevligt att träffa han.

Ska hoppa i duschen och sen ska vi bege oss till mamma för lite grillat å mys med familjen :D
Ska nog försöka hålla mig vaken ett tag ikväll också då jag gick och la mig kl 10 igår. :P

Nu ska jag verkligen njuta av min ledighet och sen bara må med mina nära å kära.

Hade, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0