Måndag

Helgen har varit bra inget att klaga på dära. Skoter tur, bakat, grillat och umgåtts med fina vänner. :)
Det ända negativa är att katten har fått någon typ av uvi så vart ett besök hos veterinären imorse där han fick 2 sprutor mot smärta å en lugnande. Fick även med mig sprutor hem som ska ges morgon och kväll får hålla tummarna att detta hjälper för det är verkligen inte roligt att se sina djur sjuka.
Han ska även äta en annat foder.
Av de lugnande han fick så är han just nu lite full kan inte riktigt gå rakt stackarn. Han kommer ju vara drogad dygnet runt i 3 dagar nu ju. Men så länge han inte har ont är jag nöjd.
Sen är det nog bara bra att han får sova lite då han mest har sprungit på kattlåda n hela tiden.
Så nu ligger han i min famn med ögonen i kors.

Idag blir de mest troligt bara vara hemma och hålla koll på kisse, städa och försöka göra någon middag.
Tror även att jag hade en tid hos tandläkaren idag också, måste nog ringa och kolla de för sist missade jag min tid. :P

Nae ska dricka nå kaffe sen ut på samhället för lite ärenden.

Hade fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0