Lunch time

Sitter just nu på jobbet och har lunch, livsfarligt egentligen för man blir riktigt trött av att sitta å slappna av en stund. Men en kaffekopp kommer nog få mig på benen igen.
Blir inte mycket bloggande då jag jobbar och denna gången lyckades jag då hålla mig frisk hela veckan. :)
Dyker det inte upp nå mer jobb än fredag nästa vecka har jag lång ledigt innan påskens jobb drar igång. :)
Men mycket jobb är ju underbart.

Har inte gjort allt för mycket denna vecka bara tagit de lugnt, städat jag plockat lite fram och tillbaka i lägenheten. Var till Skellefteå igår med Marcus och Linus de dök upp direkt efter jag slutat så de var bara att hänga på. Vart lite små stressigt på jobbet just innan jag skulle sluta men tur man alltid blir på bra humör att umgås med dessa pojkar. Som taggar upp varandra till Max och ena blir galnare än den andra. :P

Ikväll blir de lite vin å mys framför teven med vovvarna då jag antar att Marcus ska skruva. Helgen vet jag inte vad som händer men de lär man ju se imorgon.

Nu ska jag ta mig en kaffekopp och börja jobba lite. Snart helg!!!

Hade puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0